23 Eylül 2016 Cuma

Minimalizm oyunumuz #minsgame'de 3. 5gün özeti. Minimalist ev bekle bizi





Evde #minsgame'in etkileri artık fark ediliyor. Artık 15.günü de tamamlayarak bu challenge'ın yarısına geldim. Daha cok kendi kıyafetlerim ve esyalarıma yöneldiğim için en büyük etkiler benim dolabımda görülüyor tabii. 

Bu hafta yaptıklarım arasında ilk defa ürün satmak da var. Çok severek aldığım ama boyut ve numara yüzünden kullanamadığım çanta ve ayakkabıyı satmak zorunda kaldım. Yollarken içim gitti ama kullanamadığım bir şeyleri tutmanın da alemi yoktu. 

Evden inanılmaz eşya çıktı, çıktı ama dolaplar hala dolu. Anlayamıyorum bu kadar eşya nerdeydi. Sanki azaltırken bir şekilde evde kalanlar bölünerek çoğalmanın bir yolunu buluyor: )

Annemler üzerinden kıyafetlerin büyük bir kısmını ihtiyaç sahiplerine ulaştırdık. Bir kısmı ise geri dönüşüme gitti. 

Haftanın sonuna doğru ise takılar ve iç çamaşırları/çoraplara el attım. İki eşya grubunda da öyle bir dağınıklık yaratmışım ki son halini görünce resmen kendimle gurur duydum.

Siz de bir yerden başlamak isterseniz aşağıdaki yazılardan birine göz atın.


3 yorum:

  1. Eşyaların azalmasına rağmen, bölünerek çoğalmalarını bende yaşıyorum maalesef :D Sanki hiç azalmayacaklarmış gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbet kökleri kuruyacak:))) blogunuz hayırlı olsun. Bu alanda yeni fikirler duymak ne güzel

      Sil
    2. Dört gözle bekliyorum o günü :)) Teşekkür ederim, minimalizm hakkında yeteri kadar yerli kaynak olmadığını fark ettim. Sonuçta ne kadar çok bilgilerimizi, tecrübelerimizi paylaşırsak o kadar donanımlı ve hızlı ilerleriz.

      Sil